повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Політика повернення та обміну поширюється на всі товари, представлені на сайті
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це гарантується Законом «Про захист прав споживачів».
ОБОВ'ЯЗКОВО підлягає перевірці товар при отриманні у відділенні сервісу доставки. У разі пошкодження з відділення не забирати і повідомити менеджеру сайту про пошкодження товару.
Щоб скористатися можливістю повернення, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, сколів і т. д.)
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Інакше товар обміну чи поверненню не підлягає.
Оформити заяву про повернення ви можете зателефонувавши на один з номерів менеджера.
Умови повернення товарів належної якості
Повернення має бути належної якості, а саме:
товарна упаковка не пошкоджена
комплектація повна
відсутні будь-які механічні ушкодження
відсутні сліди користування
повернення відправлення може бути здійснене протягом 14 днів з моменту отримання.
повернення здійснюється за рахунок Отримувача.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Умови повернення товарів неналежної якості:
Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
пропорційного зменшення ціни;
безоплатного усунення недоліків товару;
відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту